Alla inlägg den 10 september 2018

Av Ivan Boring - 10 september 2018 19:09

Den som skrivit texten nedanför heter Johan Jäderström. Jag tar inte ställning till huruvida han har poänger eller ej, det överlåter jag åt er läsare att göra.


--

"Hej! Jag är spärrad från att göra inlägg i ALLA grupper fram t.o.m 24 september (alla grupper på FB)

Detta hände efter att jag har gått ut med sparad webbplatsdata och bett kunnigt folk om att analysera denna data i olika grupper på Facebook. Jag är helt censurerad och det är möjligt att jag inte ens kan posta det här inlägget. Hjälp mig snälla att kopiera ut det här i olika forum och grupper, hälsa från Johan på SR1-Opinion.

Någon som kan analysera webbplatsdata http://84.217.10.36/val2018data.zip (Ab, Ex, SvD, SVT - livedata efter kraschen på valmyndighetens live rösträkningen, samt även webbplatsdata valmyndigheten efter att sidan börjar att fungera igen flera timmar senare)

SD´s siffror gick upp som USA:s ekonomi sista åren, vid 23 procent kraschar val.se och valmyndigheten.se (jag hade misstankar om att detta skulle hända om Sverigedemokraterna skulle explodera i valresultatet) media fortsätter rapportera resultat, trots att det inte finns några data att hämta på valmyndigheten... Media rapporterar nu, fem minuter efter att val.se krashat med 23% på SD, att SD nu vänder nedåt, jag tittar vad Expressen får sin webbplatsdata från, eftersom val.se ligger nere och det tidigare varit därifrån som de har tagit sin webbplatsdata. Jag granskar Expressen så gott jag kan, men sparar även ner webbplatsdata från flera av de valda stora TV och webbtidningarna. Det som jag kan se är att Expressen hämtar sina liveresultat från en egen undersida, jag är rätt dålig på att analysera webbplatsdata, (webbplatsdata från SVT, SvD, Expressen och Aftonbladet under pågående SD-nedgång, och under valmyndighetens krash, sparad i lämkad ZIP fil. Valmyndighetens livedata efter krashen finns även med i länkad i ZIP-fil, kanske någon kunnig här även kan gräva lite i detta?) 

Jag kan överhuvudtaget inte se någon länk till Valmyndigheten. i om denna live rapportering efter krashen, men som sagt, jag är ingen expert på detta. Stämmer detta så undrar jag vart fick de sina siffror ifrån med den uppdateringstakten som pågick!? Är det bara ett sammanträffande att Sverigedemokraterna sköt i himlen precis innan valmyndighetens sida kraschade, och att de bara minuterna efter kraschen börjar dyka? Och i samma veva som räddas både Liberalerna och Miljöpartiet, som är mediernas gullegrisar, ifrån att hamna utanför riksdagen. Vad hände igår egentligen? Sverigedemokraterna skulle få 31,3% enligt felindex, Miljöpartiet & Liberalerna skulle vara f.d riksdagspartier. Det är inte logiskt att Sverigedemokraterna får mindre i verkligheten än i många opinionsundersökningar, det har aldrig hänt förut och det tabu som det innebär att erkänna SD sympati gör att de alltid kommer vara kraftigt underskattade i opinionen alltså är detta MÅSTE vara ett omfattande valfusk, det räcker inte med att det skulle vara ett fåtal valdistrikt med korrupta rösträknare - Detta måste vara en betydligt större attack på demokratin. Och hur kan Löfven få 28% när opinionen visat 20-25%? S har alltid varit antingen spikade eller lätt överskattade i undersökningar. Det finns inga tveksamheter om att valfusk förekommit, snarare tvärt om när man läser #valfusk2018 Frågan är om någon kan bevisa att det hände något i samband med att valmyndighetens sida krashade? Hjälp demokratin att utreda detta - Finns det konkreta bevis på ett omfattande valfusk som svensk media och valmyndigheten utfört tillsammans så finns det en tidning som kommer att ta upp detta: Nyheter Idag
MVH Johan SR1-Opinion"

Presentation


Je suis en rysk bot. Fråga Teve fyra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards